none 6945.28.78.73none info[at]netcreation[dot]gr

Ηλεκτρονικό Κατάστημα, γιατί δεν "πουλάει" το eshop μου;

Πριν από λίγο καιρό πήρατε μια μεγάλη απόφαση που την σκεφτόσασταν αρκετό διάστημα. Φτιάξατε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ως μια επέκταση του φυσικού καταστήματος που έχετε χρόνια. Τι έγινε όμως πέρασε αρκετός καιρός αλλά δεν έρχονται παραγγελίες.

eshop sales stradegy

Αυτός/οί που σας έφτιαξαν το ηλεκτρονικό κατάστημα, σας υποσχέθηκαν λαγούς με πετραχήλια, αλλά δυστυχώς δεν είδατε τίποτα ακόμα. Σας κορόιδεψαν, σίγουρα αυτό είναι που σκέφτεστε. Μπορεί όμως και να μη φταίνε αυτοί, μπορεί το πρόβλημα και η λύση του να βρίσκονται κάπου αλλού.

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναρωτηθείτε και να ελέγξετε είναι αν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει φτιαχτεί με όλες τις κατάλληλες προδιαγραφές, δηλαδή να είναι φιλικό προς τους χρήστες και φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Η φιλικότητα προς τον χρήστη έχει να κάνει με απλά πράγματα όπως το σχεδιαστικό, τα χρώματα, οι γραμματοσειρές, το layout που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπο και πόσο εύκολα μπορεί ο χρήστης να πλοηγηθεί να αναζητήσει και να βρει αυτό που επιθυμεί. Φανταστείτε ένα Super Market με μουντά και σκοτεινά χρώματα που δίπλα στα μακαρόνια θα είχε τα καθαριστικά για το πάτωμα. Πόσο αρνητική εντύπωση θα σας έκανε αυτό; 

Το άλλο κομμάτι της φιλικότητας προς τις μηχανές αναζήτησης αφορά σημαντικά δεδομένα που ένας χρήστης δεν τα βλέπει και δεν τα καταλαβαίνει, αλλά τα ελέγχουν οι μηχανές αναζήτησης και δίνουν πολύ μεγάλη σημασία για να κατατάξουν τους ιστότοπους σε μια σειρά. Δεν νομίζω ότι ωφελεί να αναφέρουμε εδώ ποια ακριβώς είναι αυτά αφού θα ασχοληθούμε εκτενώς σε άλλο post για τα βασικά στοιχεία SEO μιας ιστοσελίδας. Το σίγουρο όμως είναι πως αυτοί που εμπιστευθήκατε για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος θα πρέπει να έχουν ήδη φροντίσει ώστε να υπάρχουν όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να είναι το eshop σας φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης.

Προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος

Το δεύτερο βήμα για ένα πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα έχει να κάνει με τη σωστή προώθησή του. Κι όταν λέμε προώθηση εννοούμε όλα εκείνα τα στοιχεία που θα το βοηθήσουν να ανέβει στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης και θα το βρουν μπροστά τους αυτοί που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Τέτοιοι τρόποι προώθησης είναι η διαφήμιση στο Google (Google Ads), στο Facebook, στο Instagram, η εισαγωγή του καταστήματος σε στοχευμένες μηχανές αναζήτησης όπως το Skroutz και το BestPrice, η αρθρογραφία μέσω blog και ενημερωτικών ιστοσελίδων, η εισαγωγή βίντεο στο YouTube.

Δεν ξεχνώ αυτούς που ψώνισαν

Αφού δημιουργήσετε με τους παραπάνω τρόπους ένα αριθμό πελατών που σας "τίμησαν" αγοράζοντας από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, δεν πρέπει να τους ξεχνάτε. Χρησιμοποιήστε τεχνικές remarketing ώστε να τους κάνετε να σας ξαναεπισκευθούν και γιατί όχι να ξαναψωνίσουν. Ένα newsletter μπορεί να τους υπενθυμίσει μια προσφορά που μπορεί να "τρέχετε" εκείνη τη στιγμή στο κατάστημά σας, ένα κουπόνι που μπορείτε να τους στείλετε ίσως να είναι δελεαστικό για να κάνουν ξανά μια αγορά, μια πρόσκληση για να κάνουν θετική αξιολόγηση σε σας εφόσον έμειναν ικανοποιημένοι, ανταμείβοντάς τους με μια έκπτωση 10% ίσως στην επόμενη αγορά. Όλα αυτά είναι τεχνικές ώστε να ξαναφέρετε αυτούς που αν μη τι άλλο σας εμπιστεύθηκαν μία φορά, άρα είναι πολύ εύκολο να σας ξαναπροτιμήσουν.

Το δώρο είναι πάντα δώρο

Πόσες φορές έτυχε να ψωνίσετε από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα και όταν παραλάβατε το δέμα και διαπιστώσατε ότι είχε μέσα ένα μικρό και ασήμαντο πολλές φορές δωράκι, δεν χαρήκατε; Προσπαθήστε να δίνετε στους νέους πελάτες σας κάτι ελάχιστο σαν δώρο, ένα στυλό, ένα μπρελόκ, κάποιο δείγμα προϊόντος το οποίο σας το προμηθεύει η εταιρεία που συνεργάζεστε, ένα εμπόρευμα που είναι παλιό και εκτιμάτε πως δεν είναι εύκολο να πουληθεί. Είναι πολύ πιθανό την επόμενη φορά να σας ξαναπροτιμήσει.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Λεπτομέρειες για τη μεγαλύτερη επίθεση DDoS στον κόσμο!

Πριν από μέρες στην δημοσίευση με τίτλο «Επίθεση DDoS ρίχνει New York Times, Reddit, Twitter, Spotify & eBay» ανακοινώσαμε την επιτυχημένη επίθεση στην εταιρεία Dyn, μια επίθεση που έκανε το διαδίκτυο να "γονατίσει".

Περισσότερα...

Orii: Το δαχτυλίδι που μετατρέπει το δάχτυλό σας σε ακουστικό! [video]

Η τεχνολογία ονομάζεται οστική αγωγιμότητα και υπάρχει εδώ και λίγα χρόνια. Η εφαρμογή της θα συναντάται από δω και πέρα όλο και περισσότερο, καθώς τα πρώτα projects άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους.

Περισσότερα...

Ο Opera Neon μας δείχνει το μέλλον στην πλοήγηση στο διαδίκτυο [video]

Μέσα στο 2017 θα ξεκινήσει το λανσάρισμα του ο Opera Neon, ο νέος browser που πηγαίνει την έννοια της πλοήγησης στο διαδίκτυο σε άλλο επίπεδο από αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Περισσότερα...

Οι καλύτερες VPN υπηρεσίες, δωρεάν ή επί πληρωμή

Με όλα αυτά που ακούμε καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι από εμάς στρέφονται σε υπηρεσίες VPN, ψάχνοντας για την καλύτερη και ασφαλέστερη πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Περισσότερα...

Ανάκτηση χαμένων - κατεστραμμένων αρχείων από σκληρό δίσκο. Αυτή είναι η λύση

Ο εξωτερικός σκληρός δίσκος δεν διαβάζεται από τον υπολογιστή σας λόγω κακής λειτουργίας, χτυπήματος, πτώσης, επαφής με νερό, ζεστά, μαγνητικά αντικείμενα, ή ίσως σας ζηταέι να κάνετε format μόλις τον συνδέετε σε κάποιο υπολογιστή.

Περισσότερα...

Πιστοποιητικό ασφαλείας, είναι ασφαλής η ιστοσελίδα μου;

Σίγουρα θα σας έχει τύχει να πληκτρολογήσετε στον περιηγητή σας (browser) μια διεύθυνση και να σας εμφανίσει ένα σηματάκι αριστερά που να λέει "Μη ασφαλής" και σε περίπτωση που κάνετε κλικ πάνω του σας βγάζει το μήνυμα πως η σύνδεσή σας δεν είναι ασφαλής και υπάρχει πιθανότητα υποκλοπής δεδομένων.

Περισσότερα...

Πως μπορούν να σας χακάρουν ακόμα και μέσω του ηλεκτρονικού τσιγάρου!

Να λοιπόν ένας καλός λόγος για να κόψετε το κάπνισμα, όσοι δεν το έχετε ήδη κάνει. Σας ακούγεται απίστευτο αλλά είναι αληθινό.

Περισσότερα...

GDPR, ο νέος κανονισμός για τα προσωπικά δεδομένα που θα τεθεί σε ισχύ από 25/5/18 και έχει κάνει πολλούς να "τρέχουν"

Ο νέος κανονισμός της Ε.Ε. που αφορά τα προσωπικά δεδομένα και είναι γνωστός ως GDPR (General Data Protection Regulation), αλλάζει ριζικά και αυστηροποιεί πολλά πράγματα από αυτά που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε!

Περισσότερα...

Στις υπηρεσίες σας

Όλη η σύγχρονη γνώση & τεχνολογία!

tools small

Απόψεις

none

Η ευφυϊα στους ανθρώπους είναι όπως ο σπινθήρας στις πέτρες. Η παραμικρή πρόσκρουση την φανερώνει. (ΣΑΙΞΠΗΡ)

none

Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί. Άρα θα πρέπει να φταίει η εκπαίδευση. (ΔΟΥΜΑΣ Α.)

Επικοινωνία

  • none logo footerNetcreation.gr
  • none Ξάνθη, Ελλάδα
  • none 6945.28.78.73
  • none info[at]netcreation[dot]gr
  • none Δευτέρα - Σάββατο:
  • none09:00 - 21:00