fbpx

Κατασκευή Iστοσελίδων & E-shop

none 6945.28.78.73none info|παπάκι|netcreation|τελεία|gr

Ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια διαφήμιση συμφέρει και είναι αποδοτική; [update]

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνουν την πορεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι επιλογές που γίνονται στην προώθησή του. Ποια πλατφόρμα όμως είναι αποδοτική ώστε να φέρει τον απαιτούμενο όγκο μετατροπών - πωλήσεων στην προσπάθεια να αυξηθούν τα κέρδη που πιθανών υπάρχουν ή δεν υπάρχουν.

eshop ads

Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας πριν απαντήσουμε σε αυτό το σημαντικό ερώτημα, είναι τι στόχους έχουμε θέσει και τι προϋπολογισμό διαθέτουμε. Η διαφήμιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια επένδυση που περιμένουμε να μας αποφέρει καρπούς. Το ROI (Return on Investment) είναι το στοιχείο που πρέπει να μας απασχολήσει και αφορά το ποσό που επιστρέφει κάθε 1€ που επενδύουμε στη διαφήμιση. Αυτό το ποσό είναι ικανοποιητικό ώστε να καλύψει την επένδυσή μας σε βάθος χρόνου και φυσικά να αποφέρει το επιθυμητό κέρδος; Οι πλατφόρμες που μπορούμε να απευθυνθούμε ώστε να το επιτύχουμε αυτό είναι πολλές και με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αναφέρουμε ενδεικτικά τις δημοφιλέστερες όπως Skroutz, BestPrice, Glami, Google Ads, Facebook Ads, Instagram. Κάθε μια από αυτές έχει θετικά και αρνητικά στοιχεία και εξαρτάται πάντα από το τι ακριβώς πουλάμε και που απευθύνεται το προϊόν μας.

Για να είμαστε πιο ακριβείς ας τα δούμε αναλυτικά:

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Skroutz το BestPrice και το Glami είναι στοχευμένες με πολύ καλή αναλογία μετατροπών ανά κλικ και με χαμήλό κόστος κλικ για τα BestPrice, Glami (ενδεικτικά αναφέρουμε πως ένα κλικ στο BestPrice κοστίζει 0,04€ περίπου, ενώ ανάλογο είναι και το ποσό στο Glami). Όσον αφορά το Skroutz υπάρχει πλέον ποσοστό προμήθειας από τον Μάρτιο του 2020 που κυμαίνεται από 2,4% μέχρι 9,7% ανάλογα με το είδος και αποτελεί πλέον το μεγάλο αγκάθι που έχει αποτρέψει πολλούς επαγγελματίες να βγουν από τη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης. Αρνητικά τους είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν όλα τα είδη προϊόντων, κάτι που όμως μέρα με τη μέρα βελτιώνεται, ενώ οι προϋποθέσεις και οι απαιτήσεις που θέτουν στην εισαγωγή των καταστημάτων στις μηχανές τους είναι αρκετές, χωρίς ωστόσο να είναι παράλογές.

Αντίθετα το Google Ads έχει αρκετά υψηλότερο κόστος ανά κλικ που μπορεί να κυμανθεί από 0,14€ μέχρι και 0,30€ και σε κάποιες περιπτώσεις και πολύ περισσότερο ανάλογα με το είδος του προϊόντος, αλλά πλέον με την είσοδο του Google Shopping υπάρχει μια σχετική βελτίωση στο ROI που προαναφέραμε. Σιγουρα στα θετικά είναι το γεγονός ότι μπορεί να καλύψει κάθε κατηγορία προϊόντων, πράγμα που δεν συμβαίνει στις προαναφερόμενες μηχανές αναζήτησης, αλλά οι μετατροπές του αν η διαφήμιση δεν είναι συγκεκριμένη, στοχευμένη και σωστά "στημένη", είναι πάρα πολύ χαμηλές και γι΄ αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις κρίνεται ασύμφορη. Εξαρτάται δε κατά πολύ μεγάλο βαθμό από το πωλούμενο είδος και το ποσοστό κερδοφορίας του.

Το Facebook, τώρα και το Instagram, οι δύο δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, έχουν σχετικά χαμηλό κόστος ανά κλικ αντίστοιχο με των Skroutz, BestPrice, πράγμα που τις καθιστά ελκυστικές για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά έχουν χαμηλό ποσοστό μετατροπών το οποίο μπορεί να γίνει ακόμα χαμηλότερο αν η διαφήμιση δεν είναι προσεκτικά στημένη και σχολαστικά στοχευμένη. Ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο τους είναι η περιορισμένη χρήση από χρήστες ίσως μεγαλύτερης ηλικίας τους οποίους πιθανών μπορεί να απευθύνεται το προϊόν μας, καθώς επίσης και το γεγονός ότι η προβολή στα δύο αυτά μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει πολλούς περιορισμούς στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων, που σε πολλές περιπτώσεις απορίπτονται.

Πιστεύουμε πως σας δώσαμε μια σαφή εικόνα του τι πρέπει να προσέξετε και που να εστιάσετε στην προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκυο. Σε κάθε περίπτωση όμως καλό θα είναι να απευθυνθείτε σε ανθρώπους που γνωρίζουν και μπορούν να σας κατευθύνουν ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Ιστοσελίδες ΑμΕΑ, σχεδιάζοντας ιστότοπους για προσβασιμότητα (Δωρεάν Οδηγός 2021)

Ένα σημαντικό κομμάτι πλέον του διαδικτύου, το οποίο σε λίγο καιρό θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο όσο η τεχνολογίες ενισχύονται και προχωρούν, είναι αυτό που αφορά την προσβασιμότητα στο διαδίκτυο για άτομα με είδικές ανάγκες.

Περισσότερα...

Πως μπορούν να σας χακάρουν ακόμα και μέσω του ηλεκτρονικού τσιγάρου!

Να λοιπόν ένας καλός λόγος για να κόψετε το κάπνισμα, όσοι δεν το έχετε ήδη κάνει. Σας ακούγεται απίστευτο αλλά είναι αληθινό.

Περισσότερα...

Πόσο σημαντικό είναι το σωστό checkout στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Σίγουρα έχει τύχει και σε εσάς όπως είναι πιθανών να συμβαίνει και σε κάποιους επισκέπτες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, να εγκαταλείψετε μια σελίδα κατά την ολοκλήρωση των αγορών.

Περισσότερα...

Τίτλοι τέλους για τα Windows Vista

Τα Windows Vista μετά από μια 10ετία αποτυχημένης μάλιστα παρουσίας, από τις 11 Απριλίου και μετά δεν θα υποστηρίζονται πλέον από την Microsoft.

Περισσότερα...

Ηλεκτρονικό Κατάστημα, Τι πρέπει να γνωρίζω και τι να προσέξω πριν ξεκινήσω

Η εποχή που περιμέναμε τον πελάτη με ανυπομονησία να ανοίξει την πόρτα του καταστήματός μας, έχει περάσει. Οι παραδοσιακοί τρόποι πώλησης των προϊόντων και υπηρεσιών έχουν φύγει ανεπιστρεπτί.

Περισσότερα...

Η Χαλκίδα, γίνεται η πρώτη πόλη που χρησιμοποιεί συστήματα έξυπνης στάθμεσης και φωτισμού!

Σε συνεργασία με τις εταιρείες ΟΤΕ, Cisco, ΚΑΥΚΑΣ και OTS, η Χαλκίδα θα είναι ο πρώτος δήμος που θα χρησιμοποιήσει πιλοτικά συστήματα «έξυπνης» στάθμευσης (Smart Parking) και «έξυπνου» φωτισμού (Smart Lighting). Η υλοποίησή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2017 και θα περιλαμβάνει:

Περισσότερα...

Ενισχύεται η προστασία των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές

Αύριο Τρίτη 14-11-17 θα τεθέι σε ψηφοφορία ο νέος κανονισμός ενίσχυσης της προστασίας των καταναλωτών από τις απάτες και την ταχύτερη ανίχνευση των εμπόρων που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές.

Περισσότερα...

Ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια διαφήμιση συμφέρει και είναι αποδοτική; [update]

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνουν την πορεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι επιλογές που γίνονται στην προώθησή του. Ποια πλατφόρμα όμως είναι αποδοτική ώστε να φέρει τον απαιτούμενο όγκο μετατροπών - πωλήσεων στην προσπάθεια να αυξηθούν τα κέρδη που πιθανών υπάρχουν ή δεν υπάρχουν.

Περισσότερα...

Επικοινωνία

  • none logo footer
  • Creation Development Innovation

  • none Ξάνθη, Ελλάδα
  • none 6945.28.78.73
  • none 6941.68.93.68
  • none info-παπάκι-netcreation-τελεία-gr

  • none Δευτέρα - Σάββατο:
  • none09:00 - 21:00

TeamWork

tools small

Απόψεις

none

Η ευφυϊα στους ανθρώπους είναι όπως ο σπινθήρας στις πέτρες. Η παραμικρή πρόσκρουση την φανερώνει. (ΣΑΙΞΠΗΡ)

none

Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί. Άρα θα πρέπει να φταίει η εκπαίδευση. (ΔΟΥΜΑΣ Α.)

none

Η απομίμηση είναι ο φόρος που πληρώνει η μετριότητα στην ιδιοφυΐα. (ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ)

none

Δεν έχεις πλήρη κατανόηση για κάτι, αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις στη γιαγιά σου. (ΑΛΜΠΕΡΤ ΑΪΝΣΤΑΙΝ)