none 6945.28.78.73none info[at]netcreation[dot]gr

Ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια διαφήμιση συμφέρει και είναι αποδοτική;

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνουν την πορεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι επιλογές που γίνονται στην προώθησή του. Ποια πλατφόρμα όμως είναι αποδοτική ώστε να φέρει τον απαιτούμενο όγκο μετατροπών - πωλήσεων στην προσπάθεια να αυξηθούν τα κέρδη που πιθανών υπάρχουν ή δεν υπάρχουν.

eshop ads

Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας πριν απαντήσουμε σε αυτό το σημαντικό ερώτημα, είναι τι στόχους έχουμε θέσει και τι προϋπολογισμό διαθέτουμε. Η διαφήμιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια επένδυση που περιμένουμε να μας αποφέρει καρπούς. Το ROI (Return on Investment) είναι το στοιχείο που πρέπει να μας απασχολήσει και αφορά το ποσό που επιστρέφει κάθε 1€ που επενδύουμε στη διαφήμιση. Αυτό το ποσό είναι ικανοποιητικό ώστε να καλύψει την επένδυσή μας σε βάθος χρόνου και φυσικά να αποφέρει το επιθυμητό κέρδος; Οι πλατφόρμες που μπορούμε να απευθυνθούμε ώστε να το επιτύχουμε αυτό είναι πολλές και με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αναφέρουμε ενδεικτικά τις δημοφιλέστερες όπως Skroutz, BestPrice, Google Ads, Facebook, Instagram. Κάθε μια από αυτές έχει θετικά και αρνητικά στοιχεία και εξαρτάται πάντα από το τι ακριβώς πουλάμε και που απευθύνεται το προϊόν μας.

Για να είμαστε πιο ακριβείς ας τα δούμε αναλυτικά:

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Skroutz και το BestPrice είναι στοχευμένες με πολύ καλή αναλογία μετατροπών ανά κλικ και με χαμήλό κόστος κλικ σε σχέση με το Google Ads για παράδειγμα. Δηλαδή ένα κλικ κοστίζει 0,04€ περίπου στο BestPrice και 0,07€ - 0,08€ στο Skroutz και οι μετατροπές είναι σε υψηλά σχετικά ποσοστά. Αρνητικά τους είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν όλα τα είδη προϊόντων, κάτι που όμως μέρα με τη μέρα βελτιώνεται, ενώ οι προϋποθέσεις και οι απαιτήσεις που θέτουν στην εισαγωγή των καταστημάτων στις μηχανές τους είναι αρκετές, χωρίς ωστόσο να είναι παράλογές.

Αντίθετα το Google Ads έχει αρκετά υψηλότερο κόστος ανά κλικ που μπορεί να κυμανθεί από 0,14€ μέχρι και 0,30€ και σε κάποιες περιπτώσεις και πολύ περισσότερο ανάλογα με το είδος του προϊόντος. Μπορεί όμως να καλύψει κάθε προϊόν, πράγμα που δεν συμβαίνει στις προαναφερόμενες μηχανές αναζήτησης, ενώ οι μετατροπές του αν η διαφήμιση δεν είναι συγκεκριμένη και στοχευμένη, είναι πάρα πολύ χαμηλές και γι΄αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις κρίνεται ασύμφορη. Εξαρτάται δε κατά πολύ μεγάλο βαθμό από το πωλούμενο είδος και το ποσοστό κερδοφορίας του.

Το Facebook, τώρα και το Instagram, οι δύο δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, έχουν σχετικά χαμηλό κόστος ανά κλικ αντίστοιχο με των Skroutz, BestPrice, πράγμα που τις καθιστά ελκυστικές για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά έχουν χαμηλό ποσοστό μετατροπών το οποίο μπορεί να γίνει ακόμα χαμηλότερο αν η διαφήμιση δεν είναι προσεκτικά στημένη και σχολαστικά στοχευμένη. Ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο τους είναι η περιορισμένη χρήση από χρήστες ίσως μεγαλύτερης ηλικίας τους οποίους πιθανών μπορεί να απευθύνεται το προϊόν μας, καθώς επίσης και το γεγονός ότι η προβολή στα δύο αυτά μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει πολλούς περιορισμούς στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων, που σε πολλές περιπτώσεις απορίπτονται.

Πιστεύουμε πως σας δώσαμε μια σαφή εικόνα του τι πρέπει να προσέξετε και που να εστιάσετε στην προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκυο. Σε κάθε περίπτωση όμως καλό θα είναι να απευθυνθείτε σε ανθρώπους που γνωρίζουν και μπορούν να σας κατευθύνουν ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Αυτή είναι η 1η τράπεζα στον κόσμο που εκδίδει τη βιομετρική κάρτα ανέπαφων πληρωμών!

Οι κάτοχοι της κάρτας, αντί για εισαγωγή PIN που χρειάζεται για τις συναλλαγές, θα αρκεί να ακουμπούν το δάχτυλό τους στον ειδικό αισθητήρα της κάρτας και με αυτό τον τρόπο θα πιστοποιούν τη συναλλαγή.

Περισσότερα...

Έτσι μετατρέπουν τα προσωπικά μας δεδομένα σε προϊόν προς πώληση!

Πρόσφατα λανσαρίστηκε μια μέα ηλεκτρονική οδοντόβουρτσα από την Oral-B του ομίλου Procter & Gamble, η οποία μέσω Bluetooth μπορεί να συνδεθεί με το smartphone στηριζόμενη στην αντίστοιχη εφαρμογή που τη συνοδεύει.

Περισσότερα...

Φώτα που αντλούν ενέργεια από την κίνηση των πεζών! [video]

Πριν λίγες μέρες γράψαμε για την Χαλκίδα που είναι η πρώτη πόλη της Ελλάδας που θα χρησιμοποιήσει πιλοτικά συστήματα «έξυπνης» στάθμευσης και «έξυπνου» φωτισμού.

Περισσότερα...

Η Χαλκίδα, γίνεται η πρώτη πόλη που χρησιμοποιεί συστήματα έξυπνης στάθμεσης και φωτισμού!

Σε συνεργασία με τις εταιρείες ΟΤΕ, Cisco, ΚΑΥΚΑΣ και OTS, η Χαλκίδα θα είναι ο πρώτος δήμος που θα χρησιμοποιήσει πιλοτικά συστήματα «έξυπνης» στάθμευσης (Smart Parking) και «έξυπνου» φωτισμού (Smart Lighting). Η υλοποίησή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2017 και θα περιλαμβάνει:

Περισσότερα...

Ο Opera Neon μας δείχνει το μέλλον στην πλοήγηση στο διαδίκτυο [video]

Μέσα στο 2017 θα ξεκινήσει το λανσάρισμα του ο Opera Neon, ο νέος browser που πηγαίνει την έννοια της πλοήγησης στο διαδίκτυο σε άλλο επίπεδο από αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Περισσότερα...

Κι όμως το facebook παρακολουθεί και την offline ζωή μας!

Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το ProPublica, δείχνει πως το γνωστό σε όλους κοινωνικό δίκτυο, προσπαθεί να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τις offline δραστηριότητές μας!

Περισσότερα...

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος: Ποια πλατφόρμα να επιλέξω;

Σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Μια από τις ερωτήσεις που καλείστε να απαντήσετε είναι ποια θα ήταν η ιδανική πλατφόρμα που πρέπει να βασιστείτε στη δημιουργία του eshop που πρόκειτε να ετοιμάσετε.

Περισσότερα...

Ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια διαφήμιση συμφέρει και είναι αποδοτική;

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνουν την πορεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι επιλογές που γίνονται στην προώθησή του. Ποια πλατφόρμα όμως είναι αποδοτική ώστε να φέρει τον απαιτούμενο όγκο μετατροπών - πωλήσεων στην προσπάθεια να αυξηθούν τα κέρδη που πιθανών υπάρχουν ή δεν υπάρχουν.

Περισσότερα...

Στις υπηρεσίες σας

Όλη η σύγχρονη γνώση & τεχνολογία!

tools small

Απόψεις

none

Η ευφυϊα στους ανθρώπους είναι όπως ο σπινθήρας στις πέτρες. Η παραμικρή πρόσκρουση την φανερώνει. (ΣΑΙΞΠΗΡ)

none

Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί. Άρα θα πρέπει να φταίει η εκπαίδευση. (ΔΟΥΜΑΣ Α.)

Επικοινωνία

  • none logo footerNetcreation.gr
  • none Ξάνθη, Ελλάδα
  • none 6945.28.78.73
  • none info[at]netcreation[dot]gr
  • none Δευτέρα - Σάββατο:
  • none09:00 - 21:00