none 6945.28.78.73none info[at]netcreation[dot]gr

Ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια διαφήμιση συμφέρει και είναι αποδοτική;

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνουν την πορεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι επιλογές που γίνονται στην προώθησή του. Ποια πλατφόρμα όμως είναι αποδοτική ώστε να φέρει τον απαιτούμενο όγκο μετατροπών - πωλήσεων στην προσπάθεια να αυξηθούν τα κέρδη που πιθανών υπάρχουν ή δεν υπάρχουν.

eshop ads

Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας πριν απαντήσουμε σε αυτό το σημαντικό ερώτημα, είναι τι στόχους έχουμε θέσει και τι προϋπολογισμό διαθέτουμε. Η διαφήμιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια επένδυση που περιμένουμε να μας αποφέρει καρπούς. Το ROI (Return on Investment) είναι το στοιχείο που πρέπει να μας απασχολήσει και αφορά το ποσό που επιστρέφει κάθε 1€ που επενδύουμε στη διαφήμιση. Αυτό το ποσό είναι ικανοποιητικό ώστε να καλύψει την επένδυσή μας σε βάθος χρόνου και φυσικά να αποφέρει το επιθυμητό κέρδος; Οι πλατφόρμες που μπορούμε να απευθυνθούμε ώστε να το επιτύχουμε αυτό είναι πολλές και με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αναφέρουμε ενδεικτικά τις δημοφιλέστερες όπως Skroutz, BestPrice, Google Ads, Facebook, Instagram. Κάθε μια από αυτές έχει θετικά και αρνητικά στοιχεία και εξαρτάται πάντα από το τι ακριβώς πουλάμε και που απευθύνεται το προϊόν μας.

Για να είμαστε πιο ακριβείς ας τα δούμε αναλυτικά:

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Skroutz και το BestPrice είναι στοχευμένες με πολύ καλή αναλογία μετατροπών ανά κλικ και με χαμήλό κόστος κλικ σε σχέση με το Google Ads για παράδειγμα. Δηλαδή ένα κλικ κοστίζει 0,04€ περίπου στο BestPrice και 0,07€ - 0,08€ στο Skroutz και οι μετατροπές είναι σε υψηλά σχετικά ποσοστά. Αρνητικά τους είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν όλα τα είδη προϊόντων, κάτι που όμως μέρα με τη μέρα βελτιώνεται, ενώ οι προϋποθέσεις και οι απαιτήσεις που θέτουν στην εισαγωγή των καταστημάτων στις μηχανές τους είναι αρκετές, χωρίς ωστόσο να είναι παράλογές.

Αντίθετα το Google Ads έχει αρκετά υψηλότερο κόστος ανά κλικ που μπορεί να κυμανθεί από 0,14€ μέχρι και 0,30€ και σε κάποιες περιπτώσεις και πολύ περισσότερο ανάλογα με το είδος του προϊόντος. Μπορεί όμως να καλύψει κάθε προϊόν, πράγμα που δεν συμβαίνει στις προαναφερόμενες μηχανές αναζήτησης, ενώ οι μετατροπές του αν η διαφήμιση δεν είναι συγκεκριμένη και στοχευμένη, είναι πάρα πολύ χαμηλές και γι΄αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις κρίνεται ασύμφορη. Εξαρτάται δε κατά πολύ μεγάλο βαθμό από το πωλούμενο είδος και το ποσοστό κερδοφορίας του.

Το Facebook, τώρα και το Instagram, οι δύο δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, έχουν σχετικά χαμηλό κόστος ανά κλικ αντίστοιχο με των Skroutz, BestPrice, πράγμα που τις καθιστά ελκυστικές για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά έχουν χαμηλό ποσοστό μετατροπών το οποίο μπορεί να γίνει ακόμα χαμηλότερο αν η διαφήμιση δεν είναι προσεκτικά στημένη και σχολαστικά στοχευμένη. Ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο τους είναι η περιορισμένη χρήση από χρήστες ίσως μεγαλύτερης ηλικίας τους οποίους πιθανών μπορεί να απευθύνεται το προϊόν μας, καθώς επίσης και το γεγονός ότι η προβολή στα δύο αυτά μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει πολλούς περιορισμούς στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων, που σε πολλές περιπτώσεις απορίπτονται.

Πιστεύουμε πως σας δώσαμε μια σαφή εικόνα του τι πρέπει να προσέξετε και που να εστιάσετε στην προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκυο. Σε κάθε περίπτωση όμως καλό θα είναι να απευθυνθείτε σε ανθρώπους που γνωρίζουν και μπορούν να σας κατευθύνουν ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Δείτε πως ήταν μερικά από τα δημοφιλέστερα sites του πλανήτη όταν πρωτοξεκίνησαν! (pics)

Πλέον τα επισκεπτόμαστε σχεδόν καθημερινά, ενώ ανήκουν (ή άνηκαν στο πρόσφατο παρελθόν) στους πιο δημοφιλείς ιστότοπους του πλανήτη με εκατομμύρια επισκέψεις ημερησίως.

Περισσότερα...

Τα ακριβότερα domains του κόσμου!

Το domain name ή στα Ελληνικά όνομα χώρου είναι αυτό που χαρακτηρίζει μια επιχείρηση - εταιρεία στο διαδίκτυο και είναι σημαντικό με πόση σαφήνεια εκφράζει το αντικείμενό της. Πολλές φορές μάλιστα αν είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό για ολόκληρη την επαγγελματική κατηγορία που πραγματεύεται μπορεί η αξία του να είναι τεράστια.

Περισσότερα...

Πως θα περιηγηθείτε "ανώνυμα" στο διαδίκτυο

Θέλετε να "κατεβάσετε" ταινίες αλλά φοβάστε για τα "ψηφιακά ίχνη" που θα αφήσετε;

Περισσότερα...

Google και Facebook ξέρουν τα πάντα για σένα!

Φαντάζει τρομακτικό αλλά ναι είναι αλήθεια, δεν μπορείς πλέον να τους κρυφτείς, ξέρουν τα πάντα για σένα. Μόνο αν γυρίσεις στις σπηλιές έχεις μια ελπίδα να γλυτώσεις.

Περισσότερα...

Ο Opera Neon μας δείχνει το μέλλον στην πλοήγηση στο διαδίκτυο [video]

Μέσα στο 2017 θα ξεκινήσει το λανσάρισμα του ο Opera Neon, ο νέος browser που πηγαίνει την έννοια της πλοήγησης στο διαδίκτυο σε άλλο επίπεδο από αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Περισσότερα...

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος: Ποια πλατφόρμα να επιλέξω;

Σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Μια από τις ερωτήσεις που καλείστε να απαντήσετε είναι ποια θα ήταν η ιδανική πλατφόρμα που πρέπει να βασιστείτε στη δημιουργία του eshop που πρόκειτε να ετοιμάσετε.

Περισσότερα...

Κι όμως το facebook παρακολουθεί και την offline ζωή μας!

Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το ProPublica, δείχνει πως το γνωστό σε όλους κοινωνικό δίκτυο, προσπαθεί να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τις offline δραστηριότητές μας!

Περισσότερα...

Οι καλύτερες VPN υπηρεσίες, δωρεάν ή επί πληρωμή

Με όλα αυτά που ακούμε καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι από εμάς στρέφονται σε υπηρεσίες VPN, ψάχνοντας για την καλύτερη και ασφαλέστερη πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Περισσότερα...

Στις υπηρεσίες σας

Όλη η σύγχρονη γνώση & τεχνολογία!

tools small

Απόψεις

none

Η ευφυϊα στους ανθρώπους είναι όπως ο σπινθήρας στις πέτρες. Η παραμικρή πρόσκρουση την φανερώνει. (ΣΑΙΞΠΗΡ)

none

Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί. Άρα θα πρέπει να φταίει η εκπαίδευση. (ΔΟΥΜΑΣ Α.)

Επικοινωνία

  • none logo footerNetcreation.gr
  • none Ξάνθη, Ελλάδα
  • none 6945.28.78.73
  • none info[at]netcreation[dot]gr
  • none Δευτέρα - Σάββατο:
  • none09:00 - 21:00