Κατασκευή Iστοσελίδων & E-shop

none 6945.28.78.73none info[at]netcreation[dot]gr

Πως να αυξήσω τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα

Έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο ούτε θα πρέπει να σας απογοητεύει το γεγονός. Προφανώς κάτι πάει λάθος και δεν έχετε την απόδοση που θα επιθυμούσατε.

increase sales

Ας δούμε τα πράγματα από την αρχή. Παίρνουμε ως δεδομένο ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει δημιουργηθεί με τα βασικά τουλάχιστον στοιχεία για να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης (meta tags, headings, alt text, analytics, sitemap, page speed, blog, πρωτότυπο περιεχόμενο, κ.α.). Κάποια tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις είναι τα εξής:

Προσφέρετε στοχευμένα προϊόντα σε χαμηλά τιμή

Αυτό μπορεί να είναι ένα προϊόν "κράχτης" όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε και το βλέπουμε στα καταστήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας (Super Markets), ή μπορεί να είναι κάποιο προϊόν που έχετε πολύ μεγάλο απόθεμα. Η κίνηση αυτή είναι πιθανών να φέρει στην ίδια παραγγελία και άλλα προϊόντα προτεινόμενα που ίσως βάλετε εσείς ή να βάλετε το προϊόν αυτό σε ένα πακέτο (bundle) μαζί με κάποιο άλλο προϊόν.

Δημιουργήστε μοναδικά πακέτα

Αυτό μπορεί να είναι ένας συνδιασμός της προηγούμενης ενέργειας. Μπορείτε να φτιάξετε πακέτα προϊόντων που συνδιαζονται μεταξύ τους, σε προνομιακή και συγχρόνως δελεαστική τιμή για τον καταναλωτή. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείτε εξατομοικευμένο και στοχευμένο κοινό και το σημαντικότερο διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Δώστε την αίσθηση της σπανιότητας στον πελάτη σας

Με τις κατάλληλες λέξεις, εκφράσεις ή ένα countdown για κάποια προϊόντα που ίσως έχετε σε μικρό απόθεμα, μπορείτε να δώσετε την ψευδαίσθηση στον χρήστη/πελάτη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ότι πρέπει να επωφεληθεί από την αγορά, αφού είναι κάτι που δεν θα το ξαναβρεί στην προτεινόμενη αυτή τιμή που το προσφέρετε.

Κάντε προσφορές περιορισμένης χρονικής διάρκειας

Αν καθιερώσετε μια εκπτωτική προσφορών που θα εναλλάσεται και θα είναι συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας είναι σίγουρο πως θα δημιουργήσει επαναλλαμβανόμενη επισκεψιμότητα από τους πελάτες του eshop σας. Για παράδειγμα μια προσφορά τύπου "Προϊόν Εβδομάδας" με τον κατάλληλο επικοινωνιακό τρόπο μέσω social, σίγουρα θα κάνει τη διαφορά.

Ένα δώρο παραμένει πάντα δώρο

Πόσες φορές έτυχε να ψωνίσετε από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα και όταν παραλάβατε το δέμα και διαπιστώσατε ότι είχε μέσα ένα μικρό και ασήμαντο πολλές φορές δωράκι, δεν χαρήκατε; Προσπαθήστε να δίνετε στους νέους πελάτες σας κάτι ελάχιστο σαν δώρο, ένα στυλό, ένα μπρελόκ, κάποιο δείγμα προϊόντος το οποίο σας το προμηθεύει η εταιρεία που συνεργάζεστε, ένα εμπόρευμα που είναι παλιό και εκτιμάτε πως δεν είναι εύκολο να πουληθεί. Είναι πολύ πιθανό την επόμενη φορά να σας ξαναπροτιμήσει.

Χρησιμοποιήστε σωστά τα social media

Χρησιμοποιήστε τα δωρεάν εργαλεία που σας δίνουν τα κοινωνικά δίκτυα με ορθό τρόπο. Δηλαδή ένα με δύο post την ημέρα είναι αρκετά. Έτσι δεν κουράζετε τους χρήστες και δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες. Οι φωτογραφίες είναι ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή, γιατί πρέπει να έχουν αισθητική.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Κατασκευή eshop 10 δωρεάν εργαλεία το 2020 για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας.

Αν ψάχνετε τρόπους για να βελτιώσετε την παρουσία του eshop ή της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, σας προτείνουμε τα ακόλουθα 10 δωρεάν εργαλεία που θα σας βοηθήσουν.

Περισσότερα...

Λεξικό όρων τεχνολογίας

Επειδή συχνά ακούμε όρους τεχνολογικούς κι αναρωτιώμαστε "τι θέλει να πει ο ποιητής" δείτε αυτό το χρήσιμο λεξικό ώστε να μπορείτε να κατανοήσετε έστω και ελάχιστα κάποια πράγματα.

Περισσότερα...

Τίτλοι τέλους για τα Windows Vista

Τα Windows Vista μετά από μια 10ετία αποτυχημένης μάλιστα παρουσίας, από τις 11 Απριλίου και μετά δεν θα υποστηρίζονται πλέον από την Microsoft.

Περισσότερα...

Ιστοσελίδες ΑμΕΑ, σχεδιάζοντας ιστότοπους για προσβασιμότητα (Δωρεάν Οδηγός 2020)

Ένα σημαντικό κομμάτι πλέον του διαδικτύου, το οποίο σε λίγο καιρό θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο όσο η τεχνολογίες ενισχύονται και προχωρούν, είναι αυτό που αφορά την προσβασιμότητα στο διαδίκτυο για άτομα με είδικές ανάγκες.

Περισσότερα...

Video από την 1η παράδοση προϊόντος με drone σε 13΄ από την παραγγελία

Πριν από καιρό είχαμε αναφέρει ότι πολλές εταιρείες θα άρχιζαν σύντομα να παραδίδουν τα προϊόντα τους σε λίγα λεπτά της ώρας χρησιμοποιώντας drones.

Περισσότερα...

Ηλεκτρονικό Κατάστημα, Τι πρέπει να γνωρίζω και τι να προσέξω πριν ξεκινήσω

Η εποχή που περιμέναμε τον πελάτη με ανυπομονησία να ανοίξει την πόρτα του καταστήματός μας, έχει περάσει. Οι παραδοσιακοί τρόποι πώλησης των προϊόντων και υπηρεσιών έχουν φύγει ανεπιστρεπτί.

Περισσότερα...

Βελτιώστε την αναζήτηση που κάνετε στο Google [tips]

Όταν κάνουμε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο υπάρχουν μερικά μικρά τεχνάσματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πετυχαίνοντας καλύτερα και πιο ουσιαστικά αποτελέσματα.

Περισσότερα...

Ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια διαφήμιση συμφέρει και είναι αποδοτική; [update]

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνουν την πορεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι επιλογές που γίνονται στην προώθησή του. Ποια πλατφόρμα όμως είναι αποδοτική ώστε να φέρει τον απαιτούμενο όγκο μετατροπών - πωλήσεων στην προσπάθεια να αυξηθούν τα κέρδη που πιθανών υπάρχουν ή δεν υπάρχουν.

Περισσότερα...

TeamWork

tools small

Απόψεις

none

Η ευφυϊα στους ανθρώπους είναι όπως ο σπινθήρας στις πέτρες. Η παραμικρή πρόσκρουση την φανερώνει. (ΣΑΙΞΠΗΡ)

none

Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί. Άρα θα πρέπει να φταίει η εκπαίδευση. (ΔΟΥΜΑΣ Α.)

none

Η απομίμηση είναι ο φόρος που πληρώνει η μετριότητα στην ιδιοφυΐα . (ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ)

Επικοινωνία

  • none logo footerNetcreation.gr
  • none Ξάνθη, Ελλάδα
  • none 6945.28.78.73
  • none 6941.68.93.68
  • none info-παπάκι-netcreation-τελεία-gr
  • none Δευτέρα - Σάββατο:
  • none09:00 - 21:00